به فاصله کمتر از دو ماه مانده به زمان عرضه بازی Astro Bot حال کارگردان بازی طی مصاحبهای اعلام کرد که نرخ فریم این اثر هرگز کمتر از ۶۰ فریم بر ثانیه نخواهد بود.
همانطور که احتمالا در جریان هستید، این رباتهای دوستداشتنی و بامزه قرار است توسط استودیوی بازیسازی Asobo Team با بازی Astro Bot این بار اما بهعنوان یک اثر کامل مهمان دوستداران خود شوند.
دنباله بازی محبوب Astro’s Playroom، یعنی بازی Astro Bot در همان زمان معرفی در رویداد State of Play سونی توانست توجهات را به خود جلب کند و به یکی از بازیهای مورد انتظار کنسول پلی استیشن ۵ تبدیل شود. حال به فاصله کمتر از دو ماه به زمان انتشار این بازی، نیکولاس دوسه، کارگردان استودیوی Asobi، طی مصاحبهای اولویتهای استودیو در مورد جنبههای گرافیکی و فنی بازی را شرح داد.
- شاید واستون جالب باشه : تاریخ شروع بتای Call of Duty Black Ops 6 مشخص شد
اطلاعات تکمیلی بازی Astro Bot
دوسه در مصاحبه خود با CGMagazine یکی از مهمترین ویژگیهای بازی Astro Bot را فاش کرد. درحالیکه گرافیک و رزولوشن بهطور طبیعی ویژگیهای کلیدی برای هر بازی ویدیویی به حساب میآیند، برای دوسه و تیمش، اطمینان از به حداقل رساندن افت فریم، در اولویت قرار دارد. دوسه در پاسخ به این سؤال که آیا استودیو تا به حال مجبور شده است جلوههای بصری را بهدلیل اینکه مانع از روان بودن کلی تجربه میشدند، کاهش دهد یا خیر تاکید کرد که «فکر میکنم هر پروژهای به این موضوع بر میخورد و درنهایت، صرفنظر از کاری که انجام میدهید، افت فریم خواهید داشت. برای ما، حفظ نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در Astro Bot یک ضرورت مطلق است. بازی هرگز نباید زیر ۶۰ فریم باشد. این مسئله مهمتر از رزولوشن، گرافیک یا هر چیز دیگری است.» کارگردان بازی همچنین ادامه داد که آنها میخواهند «روی حس خوب هنگام پرش و دویدن تمرکز کنند» و «فیزیک بازی، بهویژه با عناصر تعاملی، به قدرت زیادی نیاز دارد، اما برای گیمپلی ضروری است.
- بیشتر بخوانید : انیمیشن Inside Out 2 رکورد پیکسار را جا به جا کرد
زمان انتشار بازی Astro Bot
طبق اطلاعات رسمی منتشر شده گیمپلی بازی Astro Bot بین ۱۲ تا ۱۵ ساعت خواهد بود. براساس برنامهریزیهای صورت گرفته این بازی قرار است در ترایخ ۱۶ شهریور (۶ سپتامبر) بهصورت انحصاری در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن ۵ قرار گیرد.
+ There are no comments
Add yours